diumenge, 9 de juny del 2013

XXX Marxa de Montilivi

Avui la cursa era a Girona, al barri de Montilivi, amb sortida i arribada a la plaça Ciutat de Figueres. L'hora de trobada eren les 8h, i a aquella hora érem en David, l'Ermengol i jo. Hem esperat una estona al president, però com que no s'ha presentat, hem anat a fer un cafetó a un bar. Quan hem tornat, ja hi érem tots, amb en Narcís, la Sílvia, la Rosario (avui l'Emilio no ha corregut perquè té un bessó fotut) i l'Edu. Hem escalfat una mica i ens hem posat a la línia de sortida. Després que el president de l'Associació de veïns (suposo que ho és, i si no ho és, té tota la seva pinta) digués unes quantes paraules hem començat a córrer.

En els primers metres ja érem els últims, amb el cotxe de la policia al darrera. Vaja, el presi deu portar alguna cosa il.legal he pensat jo. Després d'un martorell atac (o sigui, apretar quan hi ha una baixada), hem agafat la ruta del Carrilet del carrer Emili Grahit i cap al Parc Científic. Els primers 3 km són planers i això fa que tot ens ho prenguem en broma. En Narcís ha comentat que es compraria una càmera per posar-se-la al cap, així podria demostrar si la crònica que escric jo diu la veritat o no. De fet, han estat les úniques paraules del presi, sempre ell tant calladet.

L'Ermengol ha quedat una mica despenjant, però abans de la pujada cap al camp del GEIET, ens ha avançat sense posar intermitent, entremig d'en David i jo. Multa!!!!!!! Aquesta pujada la fem sovint en les curses de Girona, però és dureta. Com que era la primera pujada d'avui, s'ha fet més light. En arribar a dalt, hem esperat una mica a en Narcís, hem acabat de pujar a la Creu de Palau i hem anat fins a les pistes de tennis. Hem girat a mà dreta, i baixada pel carrer Riera de Mus, deixant el Media Markt a l'esquerra i el Consell Comarcal del Gironès a la dreta. Passat el consell, gir a la dreta i forta pujada fins a trobar-nos a una zona d'avituallament. Gir a la dreta, baixada fins al Pericot i tornar a pujar fins a la residència universitària. És una cursa de puja i baixa constant. En aquesta última pujada, en Narcís i en David m'han agafat uns metres i els he anat veient fins al final. En David ha tingut una punxada al bessó, i l'he avançat just a la baixada del camp de futbol, arribant en 1h03'15, 11.4 km a un ritme de 5'33 i un desnivell positiu de 135 metres.

Aquí teniu l'enllaç.

Quan hem arribat, esmorzar, bossa obsequi (amb gorra i tovallola de lavabo) i al cap d'una bona estona, l'entrega de premis. Quan han dit el premi al veterà, una mica més i caic rodó, perquè han dit Àngel Martí i un altre cognom que ara no me'n recordo, però no era el meu. Només hagués faltat guanyar una copa al més gran!!!

Us poso unes quantes fotografies de l'Enric Torres, que ens ha vingut a veure a l'arribada: