dilluns, 20 de febrer del 2012

Sortida en bicicleta dominical

Ahir amb en Jordi i amb en Miki van sortir a fer una volta en bicicleta. A les 10h vam sortir de Sant Dalmai i pedalant pedalant vam anar fent quilòmetres i quilòmetres. Al final, 35 quilòmetres en més de 3 hores.

Vam sortir de Sant Dalmai cap a Vilobí, vam pujar cap a la Sarreda, i cap a les Clarisses. Després de travessar la carretera de Santa Coloma ens vam enfilar cap a Serrallonga, i seguint el camí fins arribar a a la carretera que baixa de Brunyola. Després d'uns metres per aquesta carretera vam arribar a can Segarra, vam agafar la carretera d'Anglès cap avall, i abans d'arribar a l'eix, cap a la dreta, amb una forta baixada. Després venia una pujada bastant forta, fins a can Rupitell. Després una altra baixada fins arribar a sota l'eix. Forta pujada on patinaven les rodes i després bici a coll i cap a les obres de l'eix desdoblat, per arribar finalment a can Forn. Després de xerrar i descansar una mica, vam recular fins a l'eix, i pel carril desdoblat vam anar tirant fins a la carretera d'Anglès. Baixant cap a Santa Coloma, vam girar a mà esquerra pel camí del Rancho, i vam anar baixant pel sot de Vallors fins arribar a la carretera vella de Santa Coloma darrera les fustes Martorell. Vam agafar la carretera de Santa Coloma cap a Santa Coloma Residencial, fins a les Clarisses, vam baixar per la urbanització de can Tarré, can Bells, l'Empalme, i d'aquí fins a Sant Dalmai.

Sortida per estirar les cames, amb un dia bastant rúfol, i amb un aperitiu en arribar.

En l'enllaç següent hi ha la ruta que hem fet: