diumenge, 26 de febrer del 2012

XXVIII Marxa Santa Eugènia

Avui tocava la marxa de Santa Eugènia, i juntament amb en Carles hem anat cap a Girona. Primer hem recollit a en Jordi Cardona, i després d'unes quantes voltes amb el cotxe hem pogut aparcar gairebé a l'hospital Santa Caterina. Casualitats de la vida, a l'altre carrer aparcava l'Ermengol, i ja hi érem tots per anar cap a les inscripcions.

També havia de venir en David (el meu germà gran) però al final s'ha rajat i ha deixat la representació familiar en les meves mans, ja que en Jesús (el bessó) era a la mitja marató de Barcelona.

Una mica d'estiraments, trotar una mica, anar a can Roca i tot a punt per la sortida.

La cursa l'he feta juntament amb en Jordi. Per ser una cursa que surt de Girona està molt bé, ja que passes per Fontajau, les hortes i les deveses de Salt. Un recorregut ben planer.

El primer quilòmetre l'hem fet a 4'22'' i ja he après una cosa per la mitja marató de Banyoles de la setmana que ve: el primer quilòmetre s'ha de fer a ritme de mitja, per tant, millor sortir des de darrera i no emocionar-te gaire.

Les sensacions no han estat gaire bones, la veritat. El cinturó del cardio m'anava massa fort i m'ha molestat tota la cursa. I a més, el sopar d'ahir no ha ajudat gaire, i el gintònic tampoc.

Però bé, al final he fet 49'13'' a ritme de 4'56''. És la meva marca en 10km, però no té gaire mèrit, ja que només havia fet la del Carrer Nou (49'58'').

Aquí teniu l'enllaç de la cursa d'avui.

I la setmana que ve, la meva primera mitja marató, la de Banyoles.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada