dimarts, 10 de setembre del 2013

V Makisada de Sils

Aquesta cursa ha estat una mica caòtica, sobretot pel que fa als horaris. L'any passat la cursa llarga començava a les 8h i la curta a les 9h. Amb els Trankils havíem quedat una mica abans de les 8h per veure sortir els que feien la llarga. Faltaven pocs minuts que l'Ermengol em truca dient que la sortida és a les 8h per a tots. Jo ja estava arribant al pavelló, i vaig veure que hi érem tots menys en Narcís i la Sílvia.

Vaig a recollir el dorsal i directe al cotxe a canviar-me. Quan torno a arribar al pavelló em comenten que des de l'organització han endarrerit la sortida entre 15 i 30 minuts. Caram, això vol dir que alguna cosa han fet malament...

Abans, però, el brifing, o el que és el mateix, explicar més o menys el recorregut i el reglament, però dir-ho en anglès queda millor. Per cert, vam ser l'únic club en ser esmentat pel brifinger.

Això ens permet escalfar una mica i que arribi tothom. L'Emilio i en Jordi Cardona fan la cursa de 26 km i en Narcís, la Sílvia, la Rosario, l'Ermengol, en Barnils, en David i jo fem la d'11 km.

Malgrat que feia fresca, l'ambient era molt xafogós i ben aviat ja estàvem ben suats. El primer tram de cursa és per corriols, algun camp de conreu i pollancredes. Passem per sota la carretera de Mallorquines i hi ha un petit embús perquè ens hem d'enfilar per unes pedres. En Narcís, l'Ermengol i jo anem tirant (aquesta vegada amb l'Ermengol al capdavant), i fem un concurs a veure qui es fot de lloros. L'Ermengol fa algun intent, i jo el segueixo fins al final. El guanyador, però, va ser en Narcís, que a la última pujada abans d'arribar a la meta fa unes quantes volteretes i jo em planto a terra i el puc aturar, sinó encara estaria rodolant...

Aquesta marxa no té pujades molt fortes, però és un continu pujar i baixar, sense gairebé cap zona planera. El tram per corriols i pel mig de bosc és agradable, fins arribar a l'avituallament (on hi ha la separació entre la curta i la llarga). A partir d'aquí, agafem pista ampla i anem agafant ritme. Al cap d'uns quilòmetres veiem en David caminant. Primer pensem que s'ha tornat a petar el bessó, però és un problema de sabates. El deixem i anem fins al pavelló.

En arribar, una bona dutxa, esmorzar i a esperar que arribin els de la llarga. Amb menys de 2 hores i mitja arriba l'Emilio, i al cap d'uns 10 minuts, en Jordi Cardona.

Xerrem una mica, fem un cafè al bar (gentilesa del president ...) i anem marxant cap a casa.

1h12'44'', 11.42 km a un ritme de 6'18'' i un desnivell positiu de 90 metres. Aquí teniu l'enllaç.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada