diumenge, 20 d’octubre del 2013

XXXV Marxa de l'Arboç

La marxa de l'Arboç de la Bisbal d'Empordà surt de la Font de l'Arbre, a la piscina, a peu del riu Daró. A aquesta època de l'any, encara és força fosc al matí, i quan he arribat a 1/4 de 8 a més hi havia una mica de boira. He anat a inscriure'm i després ha arribat en Jesús i després el cotxe d'en Narcís, amb la Sílvia, l'Emilio, la Rosario i la Mònica. Més tard han arribat en Jordi Serra i en Jordi Martorell, però no els hem vist perquè hem començat la marxa 5 minuts abans.

Hi havia dos recorreguts, un de 13 i l'altre de 18. Al final, el recorregut curt ha estat una mica més llarg (gairebé 14 km) i el llarg no arribava a 18. Jo he fet el recorregut curt.

Els primers quilòmetres eren planers, a través d'un camí de terra ample paral.lel a la carretera de la Ganga. Anàvem avançant gent que feia la marxa caminant. Abans del primer avituallament (km 4 aproximadament) i punt on els dos recorreguts se separaven, hi ha hagut un parell de pujadetes, però només era per escalfar. Després d'una ràpida baixada, hem travessat la carretera de la Ganga per sota i hem girat a mà dreta per pujar rostos amunt. Aquesta zona es coneix com la Serra dels Perduts. En 2.5 km hem pujat 150 metres, amb un parell o tres de rampes ben dretes. Després d'una baixada ràpida hem arribat a l'ermita de Santa Llúcia d'Arboç, on hi havia un segon avituallament. Per corriols hem tornat a baixar fins a Sant Pol, hem planejat, fins a trobar una altra pujada sota una línia elèctrica. Després hem agafat el camí ral de Sant Pol que hens ha portat una altra vegada a la sortida.

13.86 km en 1h33'55 i un desnivell positiu de 248 metres. Aquí teniu el recorregut. Per cert, en Narcís ha guanyat a l'sprint a l'Emilio i ha sigut el primer trankil en arribar a meta. El president m'ha obligat a posar-ho per escrit a la crònica...

I la foto següent, un cop arribats: