diumenge, 5 de gener del 2014

Entrenament Trankils per Sant Medir, Cartellà i altres vorals

Com que avui tampoc hi havia cap cursa interessant, 5 trankils hem quedat a Fontajau per anar a trotar una mica. En David, en Jordi Martorell, l'Ermengol, en Sergi i jo ens hem trobat a les 8h30 i hem estirat una mica abans de començar a córrer. Aquí ja hi ha hagut el primer sobresalt, perquè algú ha dit que el presi estava lesionat i jo he entès que en Messi estava lesionat. Un cop m'han aclarit que era en Narcís, he respirat alleugerit.

Aquesta ruta ja l'havíem fet fa uns mesos, és d'uns 15 km tot asfalt amb la primera part de pujada i la segona baixada i planera. Agafem el camí de Sant Medir i travessem l'autopista. Aquest camí asfaltat és molt obac, així que no ens ha tocat el sol. Rampes més dures, alguna baixadeta, algun martorell per anar a buidar el suc de les olives, anar xerrant sobre les utilitats privades d'algunes cases. Tot això a un ritme bastant tranquil, però tampoc calia fer més. En arribar a Sant Medir, hem triat baixar cap a Cartellà (hi ha la carretera que baixa directament a Taialà, però és més curt). Aquí les pujades ja s'acaben (bé, alguna altra si que n'hi ha), i ens hem trobat a un cotxe que baixava cap a Sant Gregori. 5 minuts més tard ens l'hem trobat que tornava a pujar. Els dos únics cotxes gairebé que trobem i és el mateix... Arribem al Valvi i travessem la carretera de Sant Gregori per trobar un camí de terra que ens estalvïi el tram de carretera, però no el trobem. Haurem d'investigar més...

En aquest tram de carretera, en Martorell posa una marxa més ràpida i l'anem seguint. Però ja sentim l'Ermengol cridar dient: portem 12 km i ara ens fot a 5' el quilòmetre!!!! Travessem l'autopista i ja tornem a agafar un carrer no tant transitat, que ens porta cap a Fontajau. Fem alguna volta tonta pels cotxes per arribar als 15 km.

En resum, 15 km en 1h35'31 a un ritme de 6'20 i 183 metres de desnivell.

Aquí teniu l'enllaç del recorregut.