diumenge, 9 d’octubre del 2016

Caminant per Brunyola i Sant Martí Sapresa

La setmana passada vam ajudar a l'organització de la II Cursa de l'avellana i avui hem fet caminant la ruta curta (almenys en bona part).

Hem sortit de Brunyola després de missa (nosaltres no hi hem pas anat) de 10 i hem començat a pujar per la carretera fins agafar un camí estret que ens ha portat dalt el dipòsit d'aigua. Després ja hem començat a baixar per corriols fins arribar a la riera. Hem travessat la carretera que baixa de Brunyola per ca l'Oller i hem anat direcció a can Horta del Molí. Abans, però, ens hem trobat amb un cabró i un parell d'ovelles. En arribar a can Horta, hem travessat la carretera d'Anglès per sota el pont, amb un pas força baix per a tots. Hem agafat la pista enmig de suros i alzines (i pins) i més o menys paral.lel a la carretera hem avançat fins arribar a Sant Martí Sapresa. Enlloc de continuar fins a mas Parés i travessar la carretera, hem girat abans per l'Hostal de Baix i hem seguit uns metres per la carretera fins passar per sota el pas de la carretera.

En arribar a Sant Martí, hem fet una parada a can Valls, i hem continuat pel camí de Brunyola, en una baixada agraïda, passant per can Grau, can Pons de Dalt, can Pla i arribant a la carretera de Brunyola. Hem agafat direcció Sant Dalmai fins arribar al trencant de can Fogueró, on hem girat i ens hem enfilat ja cap a Brunyola.

El recorregut ha estat de 9.2 km, amb 180 metres de desnivell positiu i unes 2h15 de caminada.

Us poso l'enllaç del recorregut i unes quantes fotografies de la tardor: