diumenge, 11 de març del 2012

Sortida dominical amb bicicleta per la Crosa, Estanyol, Brunyola i Sant Dalmai

Avui no hem sortit ben d'hora, ben d'hora, ben d'hora, ja que eren les 10h. Però tampoc importa molt.

Amb en Jordi i en Miki ens hem enfilat cap a la Crosa, a fer la volta al volcà fins arribar a les Guilloteres. Escolteu!!! Primer s'ha d'escalfar una mica... una mica planer no aniria malament.

Més o menys hem anat seguint la ruta BTT que van fer fa un parell de diumenges a Sant Dalmai, amb alguna trialera, alguna línia elèctrica... res que no se solucioni amb el peu a terra. Hem baixat cap a l'Onyar, per darrera can Camps, cap a can Falgueras, i d'aquí fins a la carretera de Sant Martí. No hem pujat a Brunyola, sinó que hem baixat fins a gairebé arribar a la carretera de Serrallonga. Hem girat a mà esquerra fins a la pedrera, can Solà, hem passat per darrera de can Subiranas (un camí que no havia passat mai), can Rovira i la carretera de Brunyola. Hem tornat a creuar el riu Onyar i cap a la font d'en Puig (que no l'hem vista pq hem agafat un altre "camí"). Algun tram d'escales l'hem fet a peu fins arribar a les Guilloteres. Hem travessat la carretera i ens hem enfilat a Sant Llop, i d'aquí cap a Sant Dalmai.

En resum, 23,5 km en 2 hores, amb un desnivell acumulat de 321 metres de pujada (més els 321 de baixada, perquè sino malament rai).

Aquí us deixo l'enllaç de la ruta