dijous, 1 de juny del 2017

La serra de la Llena

La serra de la Llena, és una petita serra orientada d'est a oest, que limita les comarques de les Garrigues al nord i la conca de Barberà al sud, entre els municipis de Vilanova de Prades, la Pobla de Cérvoles i el Vilosell.

Anant per la carretera d'Ulldemolins a Vilanova de Prades, es té una visió de la part més feréstega, ja que al nord, la serra perd alçada gradualment.

Jo vaig anar als dos extrems de la serra de la Llena; vaig fer el cim més alt, la Punta del Curull, 1.021 metres, i també vaig anar al mirador de la serra de la Llena, al km 29 de la carretera C-242.

Per pujar a la Punta del Curull, vaig deixar el cotxe a l'entrada de Vilanova de Prades, i per una pista indicada, vaig donar la volta per darrera fins arribar a un petit collet i d'aquí a dalt del cim. En una mitja hora vaig fer la pujada. La Punta del Curull és el cim més elevat de les Garrigues.








I des del mirador de la carretera, a l'extrem oest de la serra, es té una perspectiva del poble d'Ulldemolins:












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada