diumenge, 14 d’octubre del 2012

10 km Roda de Ter

Avui havia de fer la tercera mitja marató, però un constipat que porto els últims 4-5 dies ha fet que em replantegés d'anar-hi. Com que ja tenia la inscripció pagada i també feien una cursa de 10 km, he decidit anar-hi a fer la distància curta.

De Sant Dalmai, hem sortit en David, jo i en David Ros que portava el cotxe. Arribats a Roda de Ter ens hem trobat ja amb en Jesús i la Mireia. Ens hem inscrit i hem anat a fer un cafè (alguns entrepà i tot) molt a prop de la sortida. També ho hem aprofitat per anar al lavabo i cap als cotxes a canviar-nos. Abans de sortir he anat a canviar el dorsal i el xip (pq el tenia de la mitja) per un de 10 km i encara he hagut de pagar 1 euros més per la gestió!!!!!

Ens escalfem una mica, fem les fotos de rigor i comencem!!!

Semblem els germans Dalton. No està feta expressament la foto.
 Escalfant, o almenys fent-ho veure


Els primers 4 km són per dins el poble de Roda de Ter i són conjunts amb la mitja. Quan tornem a passar molt a prop de la sortida, els de la mitja segueixen la carretera cap a Vic i nosaltres girem a mà dreta i anem directes cap a Manlleu (uns 2 km) per tornar a recular i fer els últims km que també seran els últims de la mitja. Jo de seguida he vist que el refredat encara el tenia viu i he decidit acabar dignament, així que en David ha continuat tirant i jo he anat a ritmes per sota de 5' dins al km 7. A partir d'aquí hi havia un parell de pujadetes fins arribar a Manlleu, i la última del km 8 al 9. L'últim quilòmetre de baixada fins arribar a Roda, girar a mà esquerra i veure ja l'arc d'arribada amb el temps. 

51'25 en 10'05 km, a un ritme de 5'07''.





He anat a canviar-me i amb la Mireia hem esperat que arribessin la resta de Trankils amb la mitja per fer-los fotos. Primer en Jesús, seguit de ben a prop d'en David Ros, i al final en David, que després de molts anys, ha tornat a fer una mitja pensant ja amb la marató de Barcelona.

Com a obsequi, una samarreta de cotó màniga llarga, un bric de caldo aneto i altres cosetes. Ah, i en Jesús li ha tocat en un sorteig i lot de productes l'Aliança, amb una samarreta, unes xancletes i un buf.

Us poso unes quantes fotos meves (on òbviament no surto jo). Quan m'enviïn les que surto jo ja us les penjaré:

 El guanyador de la mitja:
 En Jesús

 En David Ros
 En David



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada