diumenge, 2 de desembre del 2012

Marxa d'Estanyol i caminada per la Crosa

Avui he estat tot el matí voltant pel costat de Sant Dalmai, corrent i caminant.

Ben d'hora, cap a Estanyol, on feien la marxa. Ens hem trobat amb una bona representació dels Trankils. En un principi, uns quants havíem de fer la ruta curta i uns altres la llarga. Jo he volia fer la curta per tenir temps d'arribar a Sant Dalmai i anar a la caminada-passejada de la Festa Major.

He sortit amb en David (que volia fer la llarga) i l'Ermengol (que volia fer la curta). Però m'he quedat enmig dels dos, així que he fet tota la cursa sol. Els dos primers quilòmetres tiraven amunt i la resta cap avall o planer, amb algun tram que tornava a tirar amunt. Com que m'he quedat sol, volia esperar a veure si l'Ermengol m'atrapava, però en veure que no, he continuat a ritme de trotar perquè feia moltes setmanes que no feia res seriós. Hem atravessat dues vegades la carretera que porta al Mas Llunés, hem arribat molt a prop del volcà de la Crosa, i enmig de camps ben glaçats he arribat a Estanyol.

Gairebé 8 km en 48 minuts, amb un desnivell de 125 metres.

Aquí teniu l'enllaç.

En arribar, he agafat el cotxe, m'he anat a dutxar i cap al pavelló de Sant Dalmai, on hi havia a les 9h30 una caminada-passejada pel volcà de la Crosa. Més que una caminada era una passejada, on ens anaven explicant diverses coses d'aquest volcà. Hem arribat al pavelló cap a les 13h on hi havia un pica-pica.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada