dijous, 13 de juliol del 2017

Mobilitat i Girona FC

La tinenta d’alcaldia i regidora de Serveis Socials, Habitatge i Seguretat de l’Ajuntament de Girona, Sílvia Paneque, i el tinent d’alcaldia i regidor d’Urbanisme, Activitats, Mobilitat i Via Pública de l’Ajuntament, Joan Alcalà, han explicat aquest matí el dispositiu de seguretat i mobilitat que s’establirà en els partits de Primera Divisió que el Girona FC jugui a l’Estadi Municipal de Montilivi aquesta temporada.

Un dels punts més destacats del dispositiu és que s’evita afectar l’accés a qualsevol habitatge. “La màxima prioritat a l’hora de dissenyar el dispositiu ha estat que no hi hagués afectació per als veïns. Podem garantir que els veïns tindran accés a casa seva abans, durant i després del partit”, ha subratllat la regidora Sílvia Paneque. En la mateixa línia, Joan Alcalà ha remarcat que “l’objectiu del dispositiu és garantir la circulació i la mobilitat de la gent que viu i treballa al sector”.

Tot i que és preferible l’accés a l’estadi a peu, l’Ajuntament de Girona habilitarà unes zones d’aparcament recomanat per als aficionats que s’hagin de desplaçar amb vehicle particular. Es tracta de l’aparcament del Pavelló Municipal de Palau, des d’on es recomana arribar a l’estadi a peu, ja que el recorregut és d’uns 15 minuts, i del nou aparcament dissuasiu de la rotonda del Mas Gri, que es reforçarà amb un servei de bus que acostarà els aficionats fins a una zona propera a l’estadi de Montilivi.

Aquest serà un bus especial que es posarà en servei només els dies en què el Girona FC jugui a casa. Sortirà des de la plaça del Marquès de Camps i arribarà al carrer del Pic de la Dona passant per totes les parades de la línia 2 del bus urbà al carrer de Barcelona i per la parada de l’aparcament dissuasiu del Mas Gri. La freqüència de pas d’aquest autobús serà de set minuts i circularà des de dues hores i mitja abans de l’inici del partit fins a una hora i mitja després. El servei tindrà un cost de 0,50 euros per viatge i s’hi podran utilitzar els abonaments BUS12-T12 i BUS70.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada