diumenge, 22 d’abril del 2012

Mitja Marató Olot

Avui ha tocat la meva segona mitja marató, en aquest cas a Olot. Amb en Jesús i en Jordi Cardona hem anat cap al Club Natació Olot, que és qui ho organitza.

En arribar, tallat al bar, juntament amb en Narcís, la Sílvia i altres membres del Club Trankils i, tot seguit, escalfament.

A les 10h en punt, tret de sortida. Els primers quilòmetres per la ciutat tiren una mica cap amunt, fins arribar a la carretera de Riudaura (on hi havia el primer avituallament, km 5) amb una zona amb una mica de baixada. Però aviat s'acaba, perquè girem a l'esquerra per anar cap a la Pinya, amb la pujada més forta. A més, en aquest tram el vent bufava contra nosaltres, que afegia més dificultats. Un cop arribat a la Pinya, fèiem un ruta circular i tornàvem pel mateix recorregut, amb una baixada que s'agraïa. Hem tornat a entrar a Olot, una petita pujada a la plaça de toros, i baixada de més de dos quilòmetres (que mai s'acabava) que ens portava una altra vegada a la meta.

El fet que el recorregut no tingués moltes zones planeres, sinó que sempre hi havia un petit desnivell, ha fet que no hagi pogut trobar un ritme constant, encara que m'he trobat molt bé. He començat a ritme de 5'05'', he passat la meitat de cursa amb 54'07'' (uns 20 segons més lent que a Banyoles), però la segona part l'he feta amb 52'25'' (el recorregut era més favorable). Al final, un temps de 1h46'32'', a ritme de 5'03'' el km i 2 minuts i mig menys que a Banyoles.

El quilòmetre més lent ha estat el 8 (5'24'') que coincideix amb la pujada quan deixes la carretera de Riudaura. El quilòmetre més ràpid ha estat el 21 (4'36''), amb la baixada final cap a meta.

Quan hem arribat, ens han donat una espatlla (a veure com surt, ja que els altres anys no era gaire comestible, la veritat), hem fet alguna foto i cap al cotxe.

Aquí teniu el recorregut.

També penjaré unes quantes fotos, quan els fotògrafs me les passin.