divendres, 6 d’abril del 2012

Sortida al Far (Divendres Sant 2012)

Com la majoria de Divendres Sant, fem una sortida matinal al Far. Deixem els cotxes a Sant Martí Sacalm i comencem a caminar per una pista sempre baixant una mica, fins que comença la part més guapa, o sigui, la pujada. Pugem pel grau de Cabrafiga, amb un inici per un corriol de terra, fins arribar a la cinglera del Far, on pugem enmig de pedres. Un cop arribat a dalt de la cinglera, uns minuts per recuperar l'alè, i continuar pujant (això si, molt més suau) per la cinglera fins arribar al Far.

Malgrat que és Divendres Sant i ,teòricament no s'hauria de menjar carn, nosaltres tenim butlla i mengem pa amb tomàquet i embotit, regat amb vi, cava i moscatell. Una vegada ben tips, baixem per la carretera fins a l'ermita de Santa Anna, i aquí agafem el grau de Santa Anna per baixar ràpidament fins al camí que ve de les Planes. Planejant arribem a Sant Martí Sacalm i als cotxes.

Aquí teniu l'enllaç de la ruta i unes quantes fotografies: