diumenge, 2 de setembre del 2012

33a Marxa de Flaçà

Com haureu vist en el títol de l'entrada, la marxa de Flaçà és una de les històriques i amb més tradició. A les 8h hem anat arribant tots els Trankils (per ordre d'arribada): David Ros i jo, Jesús i David, Narcís, Sílvia, Emilio, Rosario, Jordi Serra i Jordi Martorell. Després d'apuntar-nos i fer un cafetó al bar de la piscina, hem anat a escalfar una mica, la foto oficial (faltava gent), una mica de dopatge i cap a la sortida!!! Una traca amb tro final i comença la cursa.

El recorregut no ha arribat a 10 km i tenia de tot: pujada, baixada, asfalt, camí de terra i planer al primer tram. Després de travessar la línia de ferrocarril, hem agafat la carretera que porta a Sant Llorenç de les Arenes i, en arribar al poble, hem girat a mà dreta on començava el camí de terra i la pujada. La pujada ha durat gairebé uns 3 quilòmetres, del 2 al 5, amb alguna zona planera. Però era de bon fer i sense rampes molt dures. Així que amb en David hem anat fent fins arribar al control. Després ja hem agafat la carretera asfaltada que hem seguit un moment per girar a mà dreta (la tramuntana bufava una mica i et venia de cara). Però de seguida ens hem tornat a posar dins del bosc i la baixada ens ha acompanyat fins a l'arribada.

Destacar el trio davanter dels Trankils (Jesús, Emilio i Jordi Serra) que entre ells s'han anat avançant durant tota la cursa i acabar en 43 minuts.

Al final, 9,86 km en 52'02'' a un ritme de 5'16'' i 138 metres de desnivell positiu.

En arribar, un bon esmorzar, samarreta i bossa, i la piscina. En David ha estat l'únic que s'hi ha banyat.

Us deixo l'enllaç de la cursa i unes quantes fotos: