diumenge, 30 de setembre del 2012

Marxa de Madremanya

Quan encara era fosc, m'he trobat amb en Narcís i la Sílvia a la rotonda de l'eix i l'autopista per anar cap a Madremanya. Després de fer una volta per Medinyà, hem reculat i hem agafat bé la sortida cap a Celrà, Bordils, i d'aquí cap a Sant Martí Vell i Madremanya. Hem arribat a la mateixa hora que en Jesús, i després han anat arribant els altres Trankils: en David, en Jordi Martorell i en David Ros. També ha vingut l'Albert Figueras i d'altres coneguts.

Després d'apuntar-nos, hem anat a fer un petit escalfament pels voltants, on ens hem trobat a una dona que ens ha preguntat si ja reculàvem. Hem girat cua i els tres germans hem buidat tot el que no és necessari, però ens anàvem trobant amb la dona que ens seguia... així que hem hagut de fer alguna interrupció.

Hem anat cap a la sortida i hem començat a sentir tambors (realment tocaven uns bidons d'olives). Cada vegada eren més forts i de cop han parat. Hem suposat que això era el tro de sortida, i hem començat a córrer. Hi havia dues opcions de recorregut, un de curt (11,5 km aprox.) i un de llarg (19,5 km aprox). Tots han fet la ruta llarga menys en Narcís, la Sílvia i jo. De bon principi, en David ha volgut anar amb en Narcís i jo, per deixar-nos quan hi hagués el trencant de la llarga. La teoria era anar a ritme de tractorada, però la baixada dels primers quilòmetres ha fet que anéssim a ritmes propers a 5' el quilòmetre. Malgrat la pluja intensa d'ahir, els camins estaven prou bé i poc enfangats. El primer avituallament ens l'hem trobat literalment, a plena baixada i en un revolt. La baixada i el planer s'han acabat al quilòmetre 7, on travessàvem el Rissec (ara ho he vist al wikiloc, realment era un petit rec), i on hi havia porcs lliures, menjant a un camp. Poc després hem vist com hi havia una granja ecològica de porcs. A partir d'aquí començava la pujada (anar fent, sense rampes dures). Aquí he anat deixant en David i en Narcís, però en arribar dalt la pujada i veient que tampoc faria res més, m'he anat deixant esperant que m'atrapessin. Però no ho han fet, i finalment en l'últim avituallament de la curta, al km 10 i on hi havia el trencant de la llarga i la curta, els he esperat. En David ha girat cap a la llarga i nosaltres dos cap a la curta. Hem baixat una mica però ràpidament hem vist ja el poble de Madremanya, una mica de pujada i ja hi érem.

Al final, 11.360 km, en 1h04'54'', a un ritme de 5'43'' i un desnivell positiu total de 234 metres. M'he trobat molt bé malgrat que durant la setmana no havia fet res. I la setmana que ve, Palol de Revardit.

Després d'esmorzar, hem esperat a que arribessin els que han fet la llarga: Jesús (que ha baixat temps de l'any passat tot i ser 1 quilòmetre més llarga), Jordi Martorell, David Ros i David (l'hem trobat quan ja marxàvem, abans de fer l'última pujada infernal).

Aquí teniu l'enllaç del recorregut.

Us adjunto unes quantes fotografies: