diumenge, 21 de juny del 2015

Assegurança per córrer, caminar i anar en bici? Doncs potser cap.

Avui a la marxa de Palamós, si estaves federat (sense cap més adjectiu) pagaves 6 euros i si no, 8. Jo he sortit de casa amb la targeta de la federació de muntanya de Catalunya, perquè cada any pago 60 euros per ser federat. Ja sé que al final em vindrien a buscar gratis si ho necessités, però crec que val la pena i tampoc costa tant.

En altres marxes, com per exemple Bellcaire d'Empordà, també tens aquest descompte. Bé doncs avui vaig a pagar amb la targeta del FEEC i em diuen que només val la d'atletisme. Així que he hagut de pagar 8 euros.

Segons la FEEC, l'assegurança et cobreix: excursionisme, senderisme, marxes i campaments.

Una cosa és que vagis a una cursa totalment urbana, amb xip, classificacions, etc., però en una marxa popular que passa per camins, corriols, arrels, pedres, on molta gent la fa caminant, no serveix aquesta assegurança?

No ho entenc. És a dir, ara hauré de pagar una assegurança per anar a la muntanya, una altra per córrer i una altra si vull anar en bici?

Doncs segurament, l'any que ve no en pagaré cap. I si em faig mal, que em vinguin a buscar. Com que si no és per negligència no et fan pagar res, intentaré no ser negligent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada