diumenge, 14 de juny del 2015

Marxa dels boscos de Llambilles

Avui es feia a Llambilles la primera marxa i mitja marató dels boscos, que com bé podeu imaginar, passava per les Gavarres.

Era la primera vegada que entrava dins del poble de Llambilles, i al final de tot del poble hi ha el pavelló. Allà quan hem arribat ja estava tot a punt; hem recollit els dorsals, ens hem canviat i hem vist com sortien els corredors de la mitja marató. Abans, però, hem fet la fotografia de rigor:

Amb un cert retràs, hem sortit els Trankils a primera fila, però de seguida ens han anat avançant gent. En David ja ha tirat endavat, i ens hem quedat en Narcís, la Mònica i jo. Al km 4 he quedat sol i he fet tota la cursa amb d'altra gent.

Amb un cel força tapat (fins al final no hem vist el sol), hem sortit de Llambilles cap al nord, deixant la Torre de Llambilles i can Vilà a mà dreta, agafant el camí del Corb. El camí anava pujant i baixant, fins arribar a un tram ja de pujada més continuada i més dura, que ens ha dut fins al primer avituallament. Tant en aquest com en el segon, els avituallaments estaven molt bé, amb fruita, xuxes, aigua, madalenes i tot!!! Després del primer avituallament, hi ha hagut un tram de pista amb baixada, passant per la masia abandonada de mas Morell i travessant la riera Bugantó. Aquí ha tornat a començar la pujada per arribar a can Cristòfol del Bosc, on hi havia un segon avituallament. Una mica de baixada per pista i hem girat a mà dreta, on ens trobem la pujada més forta de tota la cursa, que ens ha portat gairbé a la roca de les 30 creus. A partir d'aquí, corriol avall, travessem la carretera asfaltada que porta a Sant Cristòfol del Bosc, i arribem al pavelló.

En arribar, entrepà, beguda, samarreta i classes d'aeròbic per que en volgués més.

Al final, 13.2 km, en1h45'40 i un desnivell de pujada total de 326 metres.