diumenge, 6 de setembre del 2015

XXXVI Marxa de Flaçà

El primer diumenge de setembre sempre hi ha la marxa de Flaçà. Però els aconsello que facin una mica més de propaganda, perquè no ha estat fins el dijous passat que he pogut veure un programa de la marxa. Ja ho hem comentat mentre escalfàvem: un dia no la fan, i ens trobarem gent aquest primer diumenge de setembre fent cua a Flaçà.

Després de fer el cafè els tres germans i esperar a què arribessin en Narcís i la Mònica, hem anat a escalfar i cap a la sortida.

I quan ha esclatat una traca, tots a córrer. En Jesús ha marxat endavant i ja no l'hem vist més; en David també ha anat tirant; i ens hem quedat en Narcís, la Mònica i jo, que hem anat junts bona part de la cursa. De seguida hem vist que havien canviat el recorregut. Poc després d'agafar la carretera de Sant Llorenç de les Arenes ja hem girat a mà dreta per un corriol. Hem anat pujant per camins dins del bosc i poc després hem baixat fins arribar a les Ferreries, on hi havia l'avituallament. Allà he vist que estàvem a tocar gairebé de Flaçà i agafàvem un camí més ample que feia pujada en direcció Foixà (era el mateix camí que fèiem de baixada els últims anys). Poc després, però, hem agafat un corriol a mà dreta i durant una estona hem anat corrent pel mig de bosc, planejant, fins arribar una altra vegada a les Ferreries (100 metres després de l'avituallament), i baixar ràpidament com cada any fins a la piscina.

En arribar, unes ulleres de sol molt fashion i esmorzar.

El recorregut ha estat de 9.6 km (uns 200 metres menys que l'any passat) i l'hem fet en 1h02'23 a 6'30 el quilòmetre i 148 metres de desnivell.